tennarit

Koulutukset

Isoskoulutus

Tuntuiko ripari omalta jutulta? Oliko leirielämässä vaan sitä jotain? Haluatko oppia uutta uskosta lisää? Hae mukaan isoskoulutukseen. Kokonaisuudessaan vuoden mittaisessa koulutuksessa opit isostoiminnan salat ja lisää Taivaan Isästä. Opit vastuunkantamista ja ohjaustaitoja, sillä isosella on leireillä todella tärkeä rooli. Koulutuksen suoritettuasi saat isostodistuksen ja olet oikeutettu toimimaan isosena ripareilla ja kouluikäisten leireillä. Tule mukaan, sinua tarvitaan!

Koulutukseen voit osallistua, kun olet käynyt rippikoulun.

Aikataulu 2023-2024:

• Isoskoulutus 1 16.-17.9.2023

• Isoskoulutus 2 1.-3.12.2023

• Isoskoulutus 3 9.-11.2.2024

• Isoskoulutus 4 22.-24.3. 2024

• Isoskoulutuksen päätösjuhla ja isosten siunaaminen 9.5.2024

Jatkoisoskoulutus

Oletko jo käynyt isoskoulutuksen ja toiminut isosena rippikoulussa, mutta haluaisit lisää koulutusta? Jatkoisoskoulutus on siis sinua varten! Koulutuksessa sekä kertaat oppimaasi vanhaa, että saat uusia lisävirikkeitä leireille ja ennenkaikkea saat olla oppimassa uskosta Jeesuksesta Kristuksesta lisää. Koulutus antaa sinulle mahdollisuuden toimia leirin ISOna eli kokeneempana isosena.

Aikataulutus

Jatkoisoskoulutus 1 6.-7.10.2023 Kelhällä

Jatkoisoskoulutus 2 9.-11.2. 2024 Särkisaaressa ( Isko 3:sen kanssa )

Jatkoisoskoulutus 3 19.-20.4.2024 Kelhällä

Jatkoisoskoulutuksen päätösjuhla ja isosten siunaaminen 9.5.2024

Kerhonohjaajakoulutus

Kerhonohjaajakoulutuksessa saat valmiuksia toimia kerhonohjaajana seurakunnan järjestämissä kerhoissa. Seurakunnallamme on monipuolinen kerhotarjonta, aina liikunnasta kokkailuun, joten voit valita ohjattavaksesi itseäsi kiinnostavan kerhon. Kerhonohjaamisesta maksetaan myös pientä palkkaa. Työhön voi päästä myös nopeasti, sillä lähes viikoittain etsitään sijaisia johonkin alueen kerhoista, kannattaa siis olla yhteydessä heti kun kiinnostus herää.

Seuraava kerhonohjaajakoulutus järjestetään Kelhän pappilassa 4.5.2024 klo 11-15.

Ilmoittautuminen on avoinna 15.4.-2.5.

Linkki ilmoittautumislomakkeelle

nuoria veisukirja kädessä