Seurakunnasta apua ja tukea

Elämässä on usein tilanteita, jolloin tarvitsemme apua. Keskustelua, sielunhoitoa, käytännön apua kriisin keskelle – tilanteet vaihtelevat. Ota rohkeasti yhteyttä seurakuntaan. Seurakunta on olemassa meitä jokaista varten!

Jeesus sanoo: ”Tulkaa minun tyköni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.”

avain avaimenreiässä

Mieltä voivat järkyttää monenlaiset yllättävät tapahtumat. Tukea vaikeaan tilanteeseen saa esimerkiksi seurakunnan diakoniatyötekijöiltä tai papeilta.

Apua elämän kriiseihin

Rahahuolet voivat yllättää kenet tahansa! Diakoniatyössä sinut kohdataan, siis nähdään ja kuullaan, kiireettömästi ja kokonaisvaltaisesti. Ota rohkeasti yhteyttä. Oman seurakuntasi diakoniatyöntekijät auttavat sinua eteenpäin.

Arjen ongelmat

Älä jää yksin epätoivoisten ajatusten kanssa, vaan hae rohkeasti apua. Sinua autetaan!

Epätoivoisia ajatuksia? – Sinua autetaan

Perheneuvonnassa on mahdollista keskustella koulutettujen ammattilaisen kanssa parisuhteesi tai perheesi vaikeuksista tai oman elämäsi solmukohdista. Voit tulla yksin, parina tai perheenä. Palvelu on maksuton.

Kirkon perheneuvonta auttaa maksutta