Virkatodistuksen ja sukuselvityksen tilaaminen

Virkatodistus on joko henkilökohtaiset tiedot sisältävä elää-todistus tai sukuselvitysmuotoon laadittu todistus, jossa omien tietojen lisäksi puolison ja lasten tiedot sekä muuttotiedot.

Jämsän seurakunta liittyi Tampereen aluekeskusrekisteriin 1.1.2019 ja siksi kaikki  elää-todistukset sekä sukuselvitykset (Jämsän, Jämsänkosken, Koskenpään, Kuoreveden ja Längelmäen seurakuntien kirkonkirjat) tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Virkatodistuksen voi tilata seuraavasti:

Puhelimitse: arkisin klo 9-15 p. 03 2190 700 (Tampereen aluekeskusrekisteri)
Kirjeitse: Tampereen aluekeskusrekisteri, os. Näsilinnankatu 26, 33201 Tampere

Tilaa virkatodistus tai sukuselvitys tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tampereen aluekeskusrekisterin nettisivut löytyy tästä.

Tampereen Keskusrekisterin kaikki yhteystiedot löydät tästä

Yksityishenkilö tarvitsee tunnistautumiseen verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.

Palvelua käyttävän yksityiskäyttäjän tulee olla täysi-ikäinen henkilö. jolla on kotikunta Suomessa.

Yritys/yhteisökäyttäjät tarvitsevat organisaatioltaan valtuutuksen, joka tehdään suomi.fi -palvelussa.

Kirkonkirjan kansi
Jämsän seurakunnan kirkonkirjan kansi