nuoria ruohikolla

Nuorille

Tervetuloa Jämsän seurakunnan nuorten sivuille!

Seurakunnassamme on aktiivista nuorten toimintaa. Täältä löydät tietoa toiminnasta kuten nuortenilloista, leireistä, koulutuksista ja tapahtumista. Odottaen Sinua mukaan!

Viikko-ohjelma:

Tiistai

• Gradian kahvipysäkki klo 11-12 ruokalan aulassa

• Nuortenilta Jämsänkosken nuortentilassa klo 18-20

• Moottoripaja Jämsässä Kilpakorventie 171, klo 16-18. HUOM. 20.2. alkaen klo 15.30-17.30 (lisätietoja Eveltä). Seuraa ilmoittelua IG: jamsanuorisopalvelut ja FB: Jamsanuorisopalvelut.

Keskiviikko

• Nuorisotyön pysäkki Jämsänkosken yhtenäiskoululla klo 11.45-12.15

• Nuortenilta Kelhällä klo 18-20 EI NUORTENILTAA 13.3.

Torstai

• Nuorten kahvipysäkki Kuoreveden seuriksen nuorisotilassa klo 15-18 parittomilla viikoilla. jatkuu 18.1

• Moottoripaja Jämsässä Kilpakorventie 171, parittomilla viikoilla klo 16-18.

Perjantai

• Nuortenilta Kelhällä klo 19-22

• Nuortenkirkot Jämsän kirkossa 12.1 ja 8.3. Jämsän kirkossa ja sen jälkeen jatkot Kelhällä

Isoshaku

Isoshaku kesän 2024 rippi- ja lastenleireille alkaa 22.3.2024 klo 18. Ilmoittautumaan pääset tämän linkin kautta (lomake avautuu uuteen välilehteen).

Seurakunnan Instagram ja Facebook sivuilla päivitetään myös paljon muuta materiaalia, joten kannattaa käydä katsomassa!

Snapchatissa voit lisätä @kntonarhi ja @nuoriso_eve

Kaikilla nuorisotyönohjaajilla on käytössä Whatsapp, lisäksi voit tietysti lähettää viestin, soittaa tai kirjoittaa sähköpostia.

Älä jää yksin! Olemme sinua varten. Yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Nyt voit tilata omaan sähköpostiisi seurakunnan viikkokirjeen, jossa saat runsaan tietopaketin tulevista tapahtumista ja kokoontumisista. Viikko kirjeen voit tilata TÄSTÄ.

Nuorisotilat:

Jämsä: Kelhä (Kelhänkatu 15, 42100 Jämsä)

Kuorevesi: Kuoreveden seurakuntatalon yläkerran nuorisotila (Keskustie 23, 35600 Halli)

Jämsänkoski: Kirkon alakerran nuorisotila (Koivutie 7 A. 42300 Jämsänkoski)

Kuva jaettavasta kausiohjelmasta

kuva jaettavasta kausiohjlemasta