Vauvan jalankuva painetaan kankaalle.

Perhekerhot  (avoin viikkotoiminta alkaa viikolla 33. (14.8.2023 lähtien)

Perhekerho on avoin kohtaamispaikka lapselle ja aikuiselle.

Perhekerhoon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Perhekerhot ovat avoimia kaikille eikä ilmoittautumista tarvita.
Kerhossa on mahdollisuus tavata toisia perheitä, solmia ystävyyssuhteita ja harjoitella sosiaalisia taitoja.
Perhekerho kutsuu pysähtymään arjen keskellä ja jakamaan yhteisiä arjen kysymyksiä.

Perhekerhossa tarjotaan aamupala, hiljennytään hetkeksi hartauteen, leikitään, lauletaan ja välillä askarrellaan yhdessä.
Aikaa on myös vapaalle leikille. Perhekerhot ovat maksuttomia.

Viikko-ohjelma:

Jämsän seurakuntakeskus (Koskentie 30 C, 42100 Jämsä)
Maanantai klo 9.30-11.30

Kuoreveden seurakuntatalo (Keskustie 23, 35600 Halli)
Maanantai klo 9.30-11.30

Koskenpään seurakuntatalo (Petäjävedentie 5, 42440 Koskenpää)
Tiistai klo 9.30-11.30

Länkipohjan Rukoushuone (Kirjastotie, Länkipohja)
Tiistai klo 17.30-19.30

Jämsänkosken kirkko (Koivutie 7 A, 42300 Jämsänkoski)
Torstai klo 9.30-11.30

Vauvakahvila

Vauvakahvila on äitien tai huoltajien ja pienten vauvojen yhteinen kohtaamispaikka.
Yhdessä toisten äitien kanssa voi jakaa arjen pieniä iloja ja ihmeitä tai etsiä yhdessä
vastauksia mieltä painaviin kysymyksiin vauva-arjen keskellä.

Vauvakahvilaan voi tulla ja lähteä pois klo 9.30-12 välisenä aikana non-stop -ajatuksella.

Vauvakahvilassa on äideille tarjolla pientä purtavaa, vauvoille pötköttelyä, jokelteluseuraa sekä
kavereiden kanssa leikkimistä. Toiminta on maksutonta eikä vaadi etukäteen ilmoittautumista.
Vauvakahvilan toiminnassa otetaan äitien ja vauvojen toiveita huomioon.
Tule rohkeasti mukaan!

Kustaankoto (Lindemaninkatu 1, 42100 Jämsä )
Perjantai klo 9.30-12

Isovanhempien ja lastenlasten avoin päiväkerho

Isovanhempien ja lastenlasten yhteinen kerhohetki kokoontuu Jämsän seurakuntakeskuksen
päiväkerhotiloissa kerran viikossa.
Kerhossa voi viettää yhteistä aikaa lapsenlapsien kanssa ja tavata muita isovanhempia.
Kerhon ohjelmaan kuuluu kahvihetki, hartaus, laulua, leikkiä ja toisinaan myös askartelua.

Kerho on maksuton eikä ilmoittautumisia tarvita.

Jämsän seurakuntakeskuksen päiväkerhotila (Koskentie 30 C, 42100 Jämsä)
Maanantai klo 14.30-16

Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja perheiden kerho

Kerho on erityistä tukea tarvitsevien lasten ja heidän perheidensä kohtaamispaikka.
Kerhoon tullaan yhdessä aikuisen kanssa ja se on avoin koko perheelle. Tarjolla on kahvia ja mehua sekä pientä välipalaa.
Lyhyen kynttilähetken jälkeen on vanhempien vertaistapaaminen, jonka aikana lapset puuhaavat valvotusti samassa tilassa.
Kerhoon ei tarvitse erikseen ilmoittautua ja toiminta on maksutonta.

Jämsän seurakuntakeskus (Koskentie 30 B, Jämsä)
kerran kuukaudessa torstaisin klo 17-19. (8.2., 14.3., 18.4. ja 23.5.)