"Emmauksen tiellä - ilon askelin"

ma 1.4. klo 15.00
Kuoreveden kirkkokuoro ja musiikkiryhmä

Kuoreveden seurakuntatalo

Pääsiäisen sanomaa sanoin ja sävelin

"Emmauksen tiellä -ilon askelin" -esitys Kuoreveden seurakuntatalossa klo 15. Pääsiäisen sanomaa ja ylösnousemuksen ihmettä sanoin ja sävelin.
Kuoreveden kirkkokuoro ja musiikkiryhmä Heli Niemisen johdolla.
Vapaa pääsy, kolehti lähetystyölle.

* * *

Kuoreveden kirkkokuoron pääsiäisprojekti sai alkunsa kanttori Heli Niemisen ideasta tehdä jokin musiikkiprojekti, mikä yhdistäisi ja vahvistaisi
kirkkokuoroa. Nopeasti kuorolaiset innostuivat ja lähtivät yhteistyöhön luomaan ja etsimään jotain omannäköistä. Pian idea kokonaisuudesta
löytyikin. Yhdessä tekeminen on ollut antoisaa ja matka kohti toteutusta on tuonut iloa kuoron sisälle.

Emmauksen tiellä kuvaa opetuslasten tunnelmia pääsiäisen tapahtumien jälkeen. Se pitää sisällälän esitys- ja yhteislauluja, raamatunkohtia,
runoja ja rukousta. Päällimmäisenä on ilo ylösnousemuksesta ja elämästä Jeesuksen lähettiläinä, elämän jatkukmisesta pimeyden jälkeen.

Tunnelmaa täydentää musiikkiryhmä Markku Leiniö (kitara), Olli Moisio (basso), Miia Ruohonen (huilu) ja Kimmo Nieminen (djembe)
.

Pekka Ikonen