kuva jämsänkosken kirkosta sisältä

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Seurakunnassa palvellaan Sanalla ja sakramenteilla kolmiyhteisen Jumalan ohjaukseen luottaen. Julistavan työn kauktta Jumala synnyttää ihmisessä uskon. Seurakuntaelämä vahvistaa kristityn kristillistä identiteettiä ja tuo mahdollisuuksia mielekkääseen ja tärkeään lähimmäisen palvelemiseen. Seurakunnassa kaikki seurakuntalaiset ovat yhtä arvokkaita. Heitä tarvitaan mukaan työhön lähimmäisinä.

Jumalanpalveluselämän kautta Jumala lähestyy ihmistä ja antaa lahjansa.

Jämsän seurakunnassa on mahdollisuus osallistua joka viikko ehtoollisjumalanpalvelukseen jossakin seurakunnan kirkkotilassa.
Lisäksi vietetään sanajumalanpalveluksia ja muita jumalanpalveluksia.

SÄÄNNÖLLINEN PIENRYHMÄTOIMINTA
Raamattupiirit ja muut uskonelämää vahvistavat pienryhmät ovat kesätauolla ja jatkavat toimintaa
syksyllä.

Kirkko on mukana ihmisten arjessa ja juhlassa. Lue lisää perhejuhlien ja pyhienLinkki avautuu uudessa välilehdessä merkityksestä.