Diakoniatyö

Diakoniatyö palvelee ja tukee ihmisiä elämänkaaren eri vaiheissa. Tapamme tehdä työtä on tasapuolinen, kunnioittava ja kokonaisvaltainen. Jokainen kohtaamamme ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen. Työssämme korostuu myös yhteisöllisyys, osallistaminen, vastuullisuus ja saavutettavuus.

Diakoniatyöntekijät ovat seurakuntalaisia varten. Kuuntelemme, tuemme ja kuljemme rinnallasi erityisesti silloin kun elämä tuntuu vaikealta.
Luottamuksellinen keskustelu voi auttaa selkiyttämään ajatuksia ja löytämään uusia näkökulmia.

Juttusille tulemiseen ei tarvita erityisongelmia, syyksi riittää vain tarve puhua jonkun kanssa.

Diakoniatyöntekijän ja asiakkaan väliset keskustelut ovat aina luottamuksellisia. Voit puhua asioistasi täydellä luottamuksella.

Tästä pääset lukemaan lisää Suomen ev.lut kirkon diakoniatyöstä

Penkki ja koristeellinen käsinoja
Köysi muodostaa sydämen