Kerholaisia

Kouluikäiset

Kaikki kerhot alkavat viikolla 35  (28.8.-1.9.2023)

Kauden 2023-2024 kerhot

Osassa kerhoista on vielä paikkoja vapaana. Voit ilmoittautua mukaan tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kerhotoiminta jatkuu keväällä 2024 viikolla 3!

Liikuntakerhot 1.-6. -luokkalaisille:

Kokkikerhot 1.-6. -luokkalaisille:

Kokkikerhoihin otetaan 10 lasta/kerho. Kerhopaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Kokkismaksu on 30€/vuosi. Kerho maksetaan sähköpostin kautta tulevalla maksulinkillä.

Muut kerhot:

• Askartelu- ja taidekerho 1.-7. -luokkalaisille keskiviikkoisin klo 16-17.30, Kelhän pappila. Hyvän mielen taiteilukerho kaikille käsillä tekemisestä tykkääville.
  • Musiikki - ja näytelmäkerho Tuike 1.-7. -luokkalaisille perjantaisin klo 15.30-17, Kelhän pappila. Tuikkeessa harjoitellaan lauluja ja näytelmiä, joita esitetään seurakunnan eri tilaisuuksissa muutaman kerran vuodessa.
  • 5.-7.- luokkalaisille Pysäkki torstaisin klo 15-16.30, Kelhän pappila.
  • 4.-6.-luokkalaisille Pysäkki keskiviikoisin klo 14.15-16.15, Jämsänkosken seurakuntatalo, nuorisotila

Pysäkissä voi pelailla biljardia, pingistä, ilmakiekkoa, lautapelejä, soitella bändikämpässä (Kelhällä), kuunnella musiikkia, jutella, hengailla, joskus kokkailla, askarella, katsoa leffaa ja mitä milloinkin toiveiden mukaan. Voit tulla suoraa koulusta ja tehdä läksyt kavereiden kanssa. Pysäkkiin sisältyy hartaus.

• Pokemon Go- kerho parittomien viikkojen keskiviikkona klo 17.45-19 Jämsän kirkonmäellä.

Kerho alkaa hartaudella, jonka jälkeen yleisen raiditunnin aikana pelataan yhdessä Pokemon Go-peliä. Kouluikäiset lapset voivat osallistua yksinään kerhoon, nuoremmat aikuisen kanssa. Kerho sopii koko perheelle. Kerho kokoontuu säävarauksella ja on talvitauolla marras-maaliskuun.

Hyvä tietää...

Kerhot ovat kokkikerhoja lukuun ottamatta ilmaisia. Jokaisen kerholaisen täytyy ilmoittautua.

Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään lapsen nimi, syntymäaika, huoltajan nimi ja yhteystiedot, lapsen erityisruokavaliot ja muut huomioon otettavat asiat sekä kokkikerholaisten huoltajien henkilötunnus laskutusta varten. Otattehan nämä seikat huomioon, jos ilmoitatte samalla jonkun toisenkin lapsen kerhoon. Ilmoittautuminen on sitova. Se on huoltajien lupa lapsen osallistumisesta kerhoon, joten on hyvä, että huoltaja täyttää ilmoittautumislomakkeen.

Kerhoja ohjaavat suurimmaksi osaksi alaikäiset, vapaaehtoiset koulutetut ohjaajat. Kokkikerhojen ohjaajilla ei välttämättä ole tarvittavaa tietoa erityisruokavalioiden toteuttamiseen.

Jokaisessa kerhossa pidetään kerhohartaus. Kerhoissa ohjelma kestää sovitun ajan ja ovet pidetään kiinni kerhon ajan.

Lisätietoja kerhoista voit kysellä eveliina.uutela@evl.fi, p. 040 80500 26

Kouluikäisten kesäleirit

Ilmoittautuminen kouluikäisten kesäleireille on viikolla 14 ja 15. Lisätietoja myöhemmin.

Kasvatustyöhön kaivataan vapaaehtoisia