Vuoden 2023-2024 rippikoulut

Ilmoittautuminen tapahtuu nettilomakkeella alla olevasta linkistä.
llmoittautuminen alkaa la 23.9.2023 klo 9.00 ja päättyy su 1.10.2023 klo 23.59

Ilmoittautumislinkki löytyy tästä (linkki avautuu uudessa välilehdessä).

Vuoden 2023-2024 rippikouluryhmät

Eri vaihtoehdot rippikouluista löydät välilehdeltä "rippikouluryhmät ja tärkeät päivämäärät 2023-2024"

Jokaiseen ryhmään kuuluu alkuopetusta ennen rippileiriä. Tarkemmat tiedot siitä annetaan Silmät Ristissä-aloitustapahtumassa la 28.10.2023 klo 16.00 Paunun koululla. Silmät-Ristissä tapahtumassa jaetaan myös rippikoulukortti, johon keräät merkinnät osallistumisesta seurakunnan toimintaan.
Muun kuin oman seurakunnan jäsenen leirimaksu on kaksinkertainen. Leirimaksusta voi anoa vapautusta seurakunnan diakoniatoimiston kautta. Viron rippileirin maksusta voi hakea osavapautusta. Leirimaksu suoritetaan verkkomaksuna. Verkkomaksulinkki toimitetaan huoltajien sähköpostiin hyvissä ajoin ennen pääjakson alkua.

Nuoria rannalla

Ohjeistus rippikoulun käymiseen muualla kuin Jämsän seurakunnassa

Jos olet menossa järjestön tai jonkin toisen tahon rippikouluun, kuuluu siihenkin tutustuminen kotiseurakuntaan. Silmät Ristissä-tapahtumassa saat lisätietoja. Voit olla yhteydessä myös riparipappi Ari Mäkelään.

Seurakuntapastori, Kasvatuksen toimialateologi
Koskentie 30 A