Pyhäinpäivä

Pyhäinpäivä on hiljainen ja harras kirkkopyhä, jolloin muistellaan aiempia kristittyjä sukupolvia ja kiitetään kuoleman jälkeisestä elämästä.

Tervetuloa pyhäinpäivä tilaisuuksiin lauantaina 4.11.:

Sanajumalanpalvelus Jämsän kirkossa klo 10.
Sanna Loimusalo, Marko Kupari, kirkkokuoro.. Striimataan seurakunnan YouTube-kanavalle. Linkki ohjelmaan löytyy tästä (linkki avautuu uudessa välilehdessä).
Jumalanpalveluksessa luetaan koko seurakunnan alueen hautausmaihin vuoden aikana haudattujen seurakuntamme
jäsenten sekä muiden seurakuntien jäsenten nimet.

Sanajumalanpalvelus Längelmäen kirkossa klo 10.
Mustajärvi, Lasonen.
Jumalanpalveluksessa luetaan Längelmäen hautausmaalle vuoden aikana haudattujen nimet.

Sanajumalanpalvelus Vangonmäen kappelissa klo 13.
Sanna Loimusalo, Helena Säily, Casio-kvartetti.
Jumalanapalveluksessa luetaan Vangonmäen hautausmaahan vuoden aikana haudattujen seurakunnan jäsenten nimet.

Sanajumalanpalvelus Koskenpään kirkossa klo 17
Sanna Loimusalo, Helena Säily.
Jumalanpalveluksessa luetaan vuoden aikana Koskenpään hautausmaahan haudattujen seurakunnan jäsenten nimet.

Kynttilähartaus Leponummen kappelissa klo 17
Ari Mäkelä.

Musiikkia kynttilöiden syttyessä Jämsän kirkossa klo 18.30.
Ilpo Soikkeli, trumpetti ja Marko Kupari, urut.
Tilaisuus striimataan seurakunnan YouTube-kanavalle. Linkki ohjelmaan löytyy tästä (linkki avautuu uudessa välilehdessä).

Sanajumalanpalvelus Kuoreveden kirkossa klo 19.
Ari Mäkelä, Heli Nieminen
Jumalanpalveluksessa luetaan vuoden aikana haudattujen nimet.

Syksyinen tie lehtien peitossa