Tervetuloa pääsiäisen tilaisuuksiin:

Kiirastorstai 6.4. (Pyhä ehtoollinen)
Hartaushetki ja ehtoollinen Jämsänkosken kirkossa klo 13. Ikonen, Säily, Leppämäki. Kirkkokahvit.
Messu Länkipohjan rukoushuoneessa klo 15. Mäkelä, Nieminen. Tuula Laurila, laulu.
Messu Koskenpään kirkossa klo 17. Loimusalo, Säily.
Messu Jämsän kirkossa klo 18. Piirainen, Teräväinen, Kupari,  kirkkokuoro.
Messu Kuoreveden kirkossa klo 18. Mäkelä, Nieminen, Kuoreveden kirkkokuoro.
Messu Jämsänkosken kirkossa klo 19. Loimusalo, Säily, Aimo Ojala laulu.

Pitkäperjantai 7.4. (Jumalan karitsa)
Sanajumalanpalvelus Jämsän kirkossa klo 10. Niemelä, Kupari, kirkkokuoro. Striimataan. Linkki ohjelmaan löytyy tästä (linkki avautuu uudessa välilehdessä).
Sanajumalanpalvelus Kuoreveden seurakuntatalossa klo 10. Ikonen, Nieminen.
Sanajumalanpalvelus Jämsänkosken kirkossa klo 13. Niemelä, Säily, Jämsänkosken kirkkokuoro.
Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Jämsän Kustaankodossa klo 14. Martti Arkkila Sley.

Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Länkipohjan rukoushuoneessa klo 15. Ikonen, Nieminen.
Jeesuksen kuolinhetken rukoushetki Koskenpään kirkossa klo 15. Niemelä, Säily, Koskenpään kirkkokuoro.

Pääsiäislauantai  8.4. (Kristus on voittanut kuoleman)
Pääsiäisyön messu Jämsän kirkossa klo 22. Piirainen, Kupari, UGG. Näytelmäkerho Tuikkeen varjokuvasaarna. Messun jälkeen iltateetarjoilu kirkon alasalissa.

Pääsiäispäivä, sunnuntai  9.4. (Kristus on ylösnoussut)
Messu Jämsän kirkossa klo 10. Loimusalo, Kupari, kirkkokuoro. Striimataan. Linkki ohjelmaan löytyy tästä (linkki avautuu uudessa välilehdessä).
Messu Kuoreveden kirkossa klo 10. Teräväinen, Nieminen, Kuoreveden kirkkokuoro.
Messu Längelmäen kirkossa klo 10. Mustajärvi, Torkki.

Messu Jämsänkosken kirkossa klo 13. Liturgi: Teräväinen, saarna: Heikki Rantanen, kanttori: Säily. Jämsänkosken kirkkokuoro.
Messu Koskenpään kirkossa klo 17. Loimusalo, Säily, Koskenpään kirkkokuoro.

2. Pääsiäispäivä, maanantai 10.4. (Ylösnousseen kohtaaminen)
Messu Jämsän kirkossa klo 10. Ikonen, Säily.

* * *

Seurakunnan YouTube-kanavalla katsottavissa ”Ylös Jerusalemiin” -JTV-ohjelma 2000-luvun alusta.
Ohjelma kuvattu Jämsän seurakuntakeskuksessa ja siinä kuljetaan Jeesuksen kärsimystie kohti pääsiäisen ylösnousemusta.
Pääset katsomaan ohjelman tämän linkin kautta (linkki avautuu uudessa välilehdessä).