Kirkkoherranvirasto

Kirkkoherranvirasto on seurakunnan keskustoimisto, jossa sovitaan kirkollisiin toimituksiin (kaste, vihkiminen, siunaus)
liittyvät asiat sekä muut tilaisuudet (syntymäpäiväkäynnit, pappien ehtoolliskäynnit yms.). Myös tilavaraukset (syntymäpäiväjuhlat, kokoukset yms.) hoidetaan tätä kautta.

Postiosoite: Koskentie 30 A, 42100 Jämsä

Palvelunumero: 040 8050 000  (HUOM, numero ei vastaanota tekstiviestejä.)
Sähköposti: jamsanseurakunta@evl.fi

Kirkkoherranviraston palvelut

Jämsän, Jämsänkosken, Koskenpään, Kuoreveden ja Längelmäen seurakuntien kirkonkirjoista annettavan virkatodistuksen ja sukuselvityksen perunkirjoitusta sekä muuta tarkoitusta varten tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä. Myös ns. elää-todistukset tilataan sieltä.

Tampereen alukeskusrekisteri puh. 03  2190 700 arkisin klo 9–15.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

J S

J