Seurakuntavaalit 2018 Jämsän seurakunnassa

VAALIT OVAT OHI! Kiitos kaikille äänestäjille!
Vaalikeräys kiittää lahjoituksistanne! Tuotto oli yhteensä 834,41 euroa!!

Vaalin tulokset

Neljän vuoden välein toimitettavat seurakuntavaalit ovat jälleen tänä vuonna ajankohtaiset. Ylintä päätäntävaltaa seurakunnassa käyttävään kirkkovaltuuston valitaan 18.11. pidettävissä vaaleissa 27 jäsenä. Nyt on mahdollisuus vaikuttaa!

Listat ja ehdokkaat:

HUMANISTINEN VAALILIITTO -ehdokaslista

PERUSTA ARKEEN -ehdokaslista

YHTEINEN SEURAKUNTAMME -ehdokaslista

IHMISTEN SEURAKUNTA -ehdokaslista

LIIKE NYT - JÄMSÄN SEURAKUNTA -ehdokaslista

VÄLITÄ JA VAIKUTA -ehdokaslista

KOTIÄÄNESTYS

Seurakuntavaaleissa äänioikeutettu, jonka kyky liikkua tai toimia on siinä määrin rajoittunut, ettei hän pääse äänestys- tai ennakkoäänestyspaikkaan ilman kohtuuttomia vaikeuksia, saa äänestää ennakolta kotonaan. Hänen tai valitsemansa henkilön on ilmoitettava kotiäänestyspyyntö vaalilautakunnalle kirjallisesti tai puhelimitse kirkkoherranvirastoon viimeistään 2.11.2018 ennen klo 16.00. Kotiäänestyksen yhteydessä voi äänestää myös omaishoidon tuesta annetussa laissa (937/2005) tarkoitettu omaishoitaja. Kotiäänestykseen ilmoittautumislomakkeita on saatavana kirkkoherranvirastosta ja vaalien verkkosivuilta (seurakuntavaalit.fi). Tavanomaisten aukioloaikojen lisäksi kirkkoherranvirasto on avoinna 2.11.2018 klo 16.00 saakka. Kirkkoherranviraston puhelinnumero on 040 8050 000.

Tiedottaja
Viestintäpalvelut

SEURAKUNTAVAALIEN
VARSINAINEN VAALIPÄIVÄ ON SUNNUNTAI 18.11.2018

Äänestyspaikka: Jämsän seurakuntakeskus (Koskentie 30 C)
Äänestysaika: klo 11-20

Varustaudu todistamaan henkilöllisyytesi.
Mukana voi olla kotiin postitettu vaalikirje, mutta se ei ole välttämätön.
Kirjeen lisäksi mukana pitää olla jokin henkilöllisyystodistus.