Kristitty on kutsuttu toimimaan

Lähetys toimii rukouksessa ja Jumalan tahdossa. Voit olla siinä mukana nytkin. Jumalan Pyhä Henki on ja toimii kanssamme ja keskuudessamme Jeesuksen lupauksen mukaisesti.

Tervetuloa mukaan toimimaan!

Jeesus sanoo: "Menkää ja tehkää..."  Hän siis kehoittaa meitä toimimaan evankeliumin leivämiseksi.

Lähetyspiiritoiminnassa saat olla ajanhermoilla siitä mitä nimikkolähettiemme arjessa maailmalla tapahtuu.

Työalalla on monta pientä ja suurta tehtävää jossa voit olla avuksi, mm.

* Esirukoilijana.
* Tilaisuuksiin apukäsiksi.
* Lähetyspiirikerran toteutukseen.
* Torikahvioissa, Jämsässä ja Kuorevedellä on monenlaista tehtävää. Ota suora yhteys lähetyssihteeriin.
* Koskenpään seurakuntaparkin vapaaehtoiseksi.
* Nuorteniltaan, mukaan lähetysillan toteutukseen.
* Rahankeräyslippaan kanssa liikkeelle tarvittaessa, maailmalla tapahtuvien katastrofi-tilanteiden helpottamiseksi.

Tule toimimaan lähetystyön hyväksi seurakunnan toiminnan myötä!

Koskenpään seurakuntaparkki

Olohuone-kahvila, Koskenpään seurakuntaparkki on avoinna  maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin.
klo 10 - 13.

Koskenpään seurakuntaparkki etsii lisää vapaaehtoisia! Jos sinua kiinnostaa kahvinkeitto ja seurustelu ihmisten kanssa, niin soita

Riitalle p. 050 3685269.

Parkissa kokoontuu joka toinen tiistai keskustelu-rukouspiiri, parittomilla viikoilla,
klo 10 - 12.

Lahjoita alta  lähetystyölle tai kehitysyhteistyölle, kirkon virallisten lähetysjärjestöjen kautta.