Avoimet työtehtävät

Ilmoitamme tässä seurakunnassamme avoinna olevista viroista ja toimista.

Lastenohjaajan työsuhde
Jämsän seurakunta

Jämsän seurakunnassa on haettavana

LASTENOHJAAJAN TYÖSUHDE

Jämsän seurakunta hakee lastenohjaajan vakituiseen työsuhteeseen 5.8.2024 (tai sop. muk.) alkaen. Oletko kasvatuksen ammattilainen, jolla on laaja-alainen kiinnostus lasten ja perheiden kanssa toimimiseen sekä näkemystä kasvatustyön kehittämiseen?

Työsuhteen tehtäviin kuuluu perhe- ja päiväkerhot, taaperokerho, isovanhempien ja lastenlasten avoin päiväkerho, perhetapahtumat, leirityötä sekä yhteistyötä paikallisten päiväkotien ja muiden toimijoiden kanssa. Seurakunnan lastenohjaaja tekee laaja-alaista kasvatustyötä seurakunnassa. Työhön kuuluu jonkun verran ilta- ja viikonlopputyötä.  Seurakuntamme varhaiskasvatuksen jäsenenä saat vahvan tuen työhösi muilta tiimin jäseniltä.

Lastenohjaajalta edellytämme hyvää yhteistyökykyä, joustavuutta, organisointikykyä sekä kristillistä elämänasennetta. Osaat työskennellä niin tiimin jäsenenä kuin itsenäisestikin. Työsuhteen hoito edellyttää auton käyttöä.

Kelpoisuusvaatimukset Työsuhteeseen valittavalta edellytetään 180 osaamispisteen laajuista Kasvatus- ja ohjausalan perustutkintoa (lastenohjaaja) tai muuta soveltuvaa tutkintoa, joka sisältää seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen. Tehtävään on kelpoinen myös Kirkon säädöskokoelman nro 165 (varhaiskasvatuksen ohjaaja) tai KS nro 164 (nuorisotyönohjaajan) mukaisen tutkinnon suorittanut. Kelpoisuusvaatimuksiin kuuluu Suomen ev.lut kirkon jäsenyys ja konfirmaatio sekä myös suomen kielen erinomainen suullinen ja kirjallinen taito. Kokemus lastenohjaajan työstä ja perhetoiminnasta luetaan eduksi. Työn menestyksekäs hoitaminen vaatii oman auton käyttöä.

Palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 403 mukaan. Tehtävänkuvaan ja tehtäväkohtaiseen palkkaan vaikuttavat valittavan henkilön osaaminen ja kokemus. Työsuhteessa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa, minkä aikana on työterveyden työhöntulotarkastus. Ennen työn vastaanottamista valitun tulee esittää hyväksyttävä rikosrekisterilain 6 § 2 momentin mukainen rikosrekisteriote.

Hakeminen 26.5.2024 klo 24 mennessä. Haastattelut järjestetään Jämsän seurakuntakeskuksessa 30.5.2024 klo 12-17 välillä. Hakemus ja CV, josta ilmenee koulutuksesi ja työkokemuksesi lähetetään sähköpostiin: jamsanseurakunta@evl.fi. Voit myös lähettää hakemuksesi osoitteeseen: Jämsän seura­kunta, Koskentie 30, 42100 Jämsä.  Kuo­reen merkintä: ”Lastenohjaajan työsuhde”. Kysy lisätietoja: kasvatuksen toimialajohtaja Riikka Kettunen p. 040 8050080, riikka.kettunen@evl.fi tai kirkkoherra Harri Niemelä p. 040 8050071, harri.niemela@evl.fi